Shop Mobile More Submit  Join Login
Dark Kingdom by GoldenTigerDragon Dark Kingdom by GoldenTigerDragon
Finally my commission done for ~silvercynder6 :boogie:
I worked a lot with those rocks lol... But still loved to make the BG. :lol:
I don't have much time at all. x.x I mean I have to stop now.

Hope you like!

Made: Ps elements 5.0 , GIMP and tablet
Time: Dunno
Art (c) me.
Character and for: ~silvercynder6
Add a Comment:
 
:icondarktornado:
Jälleen kerran, suomikritiikki palaa! 8D ja jälleen kerran, todella hieno. Idea on tosi kiva, ja Aquakin näyttää kauniilta. Sen silmät on varsinkin hienot. Toi mikälie kupu on jännä, ihmettelenpä mitä siellä sisällä on! Näyttäis jotenkin siltä että Aqualla olis jonkinlainen vahtivuoro xD Ne lohikäärmeiden hahmot kuvun sisällä on kivat myös, hyvä anatomia. Taustakin on onnistunut, noi violetit raidat kivasti korostaa noita kiviä, muuten niitä ei juur näkyis. Sitten, tuolla vasemmassa yläkulmassa on mukava valo, mikä lieneekään. Myös kuu on hieno. Aquan asento on ihan kiva, ilme on jotenkin huolestunut. Viitta näyttää kuin se liehuisi tuulessa! Kaikki on kohdallaan. Jatka mahtavaa työtäsi Goldey!
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
2 out of 3 deviants thought this was fair.

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconinberart:
InberArt Featured By Owner May 15, 2015  Professional General Artist
So nice and cute)
Reply
:iconwindthedragon:
Windthedragon Featured By Owner Jul 21, 2013
cute! =)
Reply
:iconfenellathedragon:
Fenellathedragon Featured By Owner Mar 8, 2011
Toi on sika ihana tykkään siit tosi paljon!!
Reply
:icondarktornado:
DarkTornado Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Artist
Toi on ihana *0*
Reply
:iconfire-flame-fan:
Fire-Flame-Fan Featured By Owner Dec 17, 2010
This...is...really...amazing. :wow:
I love this shading and effect of glowing! <3
And this background...!!
Wings are win. Totally :lol:
Great wrok dude! 8D
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Digital Artist
Thank youu x333!
Reply
:iconfire-flame-fan:
Fire-Flame-Fan Featured By Owner Dec 17, 2010
Anytime! :glomp:
Reply
:iconcynderandspyrorocks:
cynderandspyrorocks Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Traditional Artist
WOOOOOOOOOW!!!!:omg::omg::omg: soooo AWESOME I LOVE THE BACKROUND!!!!!=P AND I LOVE the poes tooooo awesome work INDEED!!!!!:lol::la::clap::clap::clap:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Digital Artist
haha thanks a lot! 8'D :glomp:
Reply
:iconcynderandspyrorocks:
cynderandspyrorocks Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Traditional Artist
ANYTIME!!!! XDDD:hug::glomp:
Reply
:iconvampire-bat365:
Vampire-Bat365 Featured By Owner Dec 11, 2010
How would you make a drawing in PS and Gimp? Like, can you kind of explain it?
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 12, 2010  Student Digital Artist
I think I can't explain EVERYTHING here about Ps and GIMP... ^^;
Plus it's hard to say how to use every tool what you can find from those... Xd
Reply
:iconvampire-bat365:
Vampire-Bat365 Featured By Owner Dec 12, 2010
I don't mean every tool, but do you made the shading in PS, then smudge it in Gimp or what?
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 12, 2010  Student Digital Artist
Yeah! 8D that's right. x3
Reply
:iconvampire-bat365:
Vampire-Bat365 Featured By Owner Dec 12, 2010
alright, cool!
Reply
:iconsyndra1996:
Syndra1996 Featured By Owner Dec 11, 2010
WOW O_o
Reply
:iconcyndro:
Cyndro Featured By Owner Dec 10, 2010  Hobbyist General Artist
*wispers* darkness will rain, light will fall
Reply
:iconsuppari:
suppari Featured By Owner Dec 9, 2010  Hobbyist
NOI KIVET :iconhonoesplz: ÄLYTTTTÖMÄN HIENO :dummy: RAKASTAN MITEN PIIRSIT NEEE *W* MAHTAVA DETAILS, KAIKKI VARJOT JA EFEKTIT :iconohjoyplz:
NOI VÄRITKINNN~ AIVAN MAHTAVAN MAHTAVA 8DDDD :love:
JA VARJOT KANSSA~
KIVAT NOI...TORNI HOMMELIT 8'DD en nyt keksi järkevää nimee niille XD
MUT NE ON SAIRAAN UPEET *W*
ON KHYL TOSI NÄTTI TOI TAIVAS 83 NOI TÄHRET, KUU JA VÄRITT~83 VÄRIT ON AINA UPEET :iconrainbowheartplz:
JA JÄNNÄ TOI KUPU HOMMA 8D on se jännä...AIVAN MAHTAVAN NÄKÖNEN TOSIN *3* PIIRSIT JOPA SENKIN NIIN HIENOSTI APEWIRNFKV:heart::dummy:
KIVA HAHMO MYÖS~
TYKKÄÄN MITEN PIIRSIT PAWWIT :iconohjoyplz::peace:
WELL DONE GOLDEN. I LOVES THIS :iconwthplz:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 9, 2010  Student Digital Artist
YAY :la:
KIITOS JA KUMARRUS 8'D No sano niitä vaa torni hommeleiks XDDD Se on tarpeeks viisas nimi x'D
Reply
:iconsuppari:
suppari Featured By Owner Dec 20, 2010  Hobbyist
OLEPPA HYVÄ 83
okkei sitteh~ TORNI HOMMELIT RULES :iconmerpplz:
Reply
:iconvampire-bat365:
Vampire-Bat365 Featured By Owner Dec 7, 2010
epic!!!!!
Reply
:iconemilythedragoness:
emilythedragoness Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Traditional Artist
how do you do your shading?
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 8, 2010  Student Digital Artist
Well... I can't explain! :XD:
You'll know if you watch my You Tube videos ;)
Reply
:iconemilythedragoness:
emilythedragoness Featured By Owner Dec 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
ok ^^ tnks!
Reply
:iconceris96:
Ceris96 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
stunning!
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Dec 7, 2010
weheeeee!!! xD

I LOVE THIS SO DAMN MUCH GOLDY :iconiloveitplz:

how do u make the eyes so amazing and gourges !!?

great job =3
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Thank you so much! :glomp:
Well ....... I don't really know :XD:;;
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Dec 7, 2010
np x3

hehe <w< its just epicness!
Reply
:iconversion-l:
Version-L Featured By Owner Dec 7, 2010
Vähä ihanat värit 80 Tosi jännä muutenki 8D Hahmo on tosi hyvin onnistunu
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Kiitooos Betalalal 8D
Reply
:iconimmahdragon:
immahdragon Featured By Owner Dec 7, 2010
Höö no joko nyt on kaikki comissionit tehty :evillaugh: XD
ainaki näkee et oot BG:seen panostanu :lol:... kunno emo XD
Mikäää toi kuplahommeli on o.O? Mis oon nähny sen ennen :iconthinkingplz:anywaiiss 8D
Siivet noms ^^! Miten sä varjostit ton oikeen takajalan? :D ovelaa :XD:
Onks muka photis nyt niin hyvä?! :lol:. Älä petä meitä gimppaajia XD!
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
AI OLE. Viel on... yks commissioni :'D Mut se ei oo paha koska.... SIIN EI OO LOHIKÄÄRMEITÄ.
JESSSSSSSSSSSSSSSS !! Sen kupla hommelin kyl saat kuvitella iha ite mikä se on. c(x
Varjostin takajalan kuule iha samalailla ku muutki osat lolll.
Pfff photari on 10000000000 parempi ku GIMP. :lol: Siis mun mielestä >8)

Gimpillä on vaa parempi varjostaa.
Reply
:iconimmahdragon:
immahdragon Featured By Owner Dec 7, 2010
NO HUHHUH :D!!! ÄLÄ VIHAA :XD:
Iha iisisti :evillaugh:
Älä dissaa gimppii XD
Reply
:iconlightdiary:
LightDiary Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Photographer
AAAAHH ! Mahtava ;o Niin sulone ilmekki 8)
Toi hommeli mis se on on.... on kiva >8) Siinä vois matkustaa prinssesa linnaa 8)
Asento ja vajot on just kivat ^^ Tausta näyttää aik... :/ UPEELTA, SIIHE MENI VARMAA IKUISUUS ! :O
hihii vedin höplästä luulit et haukun sitä >;3 hihi ^^ oon pro :lol:

joo no mut mä en oikee keksi täst mitää muuta ku et...:
EPIC WORK, GOLDEY MAH FRIEEEEND ! :iconclapplz:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Danke wankee ;D
Prinsessa linna XD Sinne oot aina halunnu, tiedän tunteen. 8)

HIhihihiHIH joo. XD
KIITOS :la:
Reply
:icontaryoko:
Taryoko Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Ou mai luoja! O3O AIVAN MAHTAVA! <3 Niin kaunis kuva! Ja nää kaikki tehosteet!! o3o
Uskomattoman kaunis kuva!!! :iconfantasticplz:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Kiitoooss <33
Reply
:iconmhrathalos:
MHrathalos Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
awesome! I like this!
Reply
:iconxxmironexx:
xXMironeXx Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Filmographer
О_____О Cool !
Awesome !!!
Very beautiful work !
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Thank you! :lol:
Reply
:icon8spyroncynder8:
8spyroncynder8 Featured By Owner Dec 6, 2010
AWESOME!!!!!!!!!! :iconilavplz:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Thank you! :iconilavplz:
Reply
:icon8spyroncynder8:
8spyroncynder8 Featured By Owner Dec 6, 2010
Your welcome!!! :heart:
Reply
:iconnataliethedargon:
Nataliethedargon Featured By Owner Dec 6, 2010
She sure is gonna love it , I mean look at it! :noes:
It's so d@mn awesome :meow:
Great job buddie! :dummy:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Aww thanks ! oAo
Reply
:iconnataliethedargon:
Nataliethedargon Featured By Owner Dec 6, 2010
You're welcome! C:
Reply
:iconthelonelyroad16:
TheLonelyRoad16 Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Writer
:iconbravoplz:
Reply
:icondragonathedragoness:
DragonaTheDragoness Featured By Owner Dec 6, 2010   General Artist
Oh! The shading, the background, stunning! :clap:
Reply
:icongoldentigerdragon:
GoldenTigerDragon Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Haha thank you! 8D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 2800 × 2100




Details

Submitted on
December 6, 2010
Image Size
6.2 MB
Resolution
2800×2100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,957 (1 today)
Favourites
149 (who?)
Comments
86
Downloads
52
×